متن کامل خبر


 
امکان ثبت میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات و دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه در سامانه HelpDesk فراهم گردید.

خلاصه خبر:

سامانه مدیریت درخواست‌ها (HelpDesk) بالغ بر 4 سال در دانشگاه مستقر و برای اساتید و کارکنان قابل دسترس می‌باشد. این سامانه مبتنی بر وب است و کلیه‌ی خدمات ارائه شده در مرکز فناوری اطلاعات و دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه را تحت پوشش قرار می‏دهد.
مطابق گزارش این سامانه، تاکنون 9822 درخواست برای خدمات IT و 18785 درخواست از سوی کاربران در این سامانه ثبت و پیگیری شده است.
با تلاش و پیگیری کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات، امکان ثبت میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات و دفتر فنی و طرحهای عمرانی دانشگاه در سامانه HelpDesk، با هدف افزایش کیفیت رسیدگی و پاسخگویی و سطح رضایتمندی کاربران دانشگاهی فراهم شده است.
پس از دریافت خدمات مذکور، لینک نظرسنجی به ایمیل درخواست‌کننده ارسال می‌گردد و فرد با تکمیل فرم طراحی شده میزان رضایت خود را اعلام می‌نماید.

22 شهریور 1399 / تعداد نمایش : 164