متن کامل خبر


 
امکان ثبت میزان رضایتمندی از خدمات حوزه فناوری اطلاعات و دفتر فنی در سامانه Help Desk فراهم شد

خلاصه خبر: با هدف افزایش کیفیت رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و بالابردن سطح رضایت کاربران دانشگاهی، امکان ثبت میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات و دفتر فنی و طرحهای عمرانی دانشگاه در سامانه Help Desk فراهم شد.

به همت کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات، از این پس امکان ثبت میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات و دفتر فنی و طرحهای عمرانی دانشگاه در سامانه مدیریت درخواست ها فراهم شده است. بر این اساس پس از دریافت خدمات مذکور، لینک نظرسنجی به ایمیل درخواست‌کننده ارسال می‌گردد و فرد با تکمیل فرم طراحی شده میزان رضایت خود را اعلام می‌نماید.
گفتنی است سامانه مدیریت درخواست‌ها (Help Desk) که بالغ بر ۴ سال در دانشگاه مستقر و برای اساتید و کارکنان قابل دسترس می‌باشد، سامانه ای مبتنی بر وب است و کلیه‌ی خدمات ارائه شده در مرکز فناوری اطلاعات و دفتر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه را تحت پوشش قرار می‏دهد. تاکنون ۹ هزار و ۸۲۲ درخواست برای خدمات IT و ۱۸ هزار و ۷۸۵ درخواست از سوی کاربران در این سامانه ثبت و پیگیری شده است.


25 شهریور 1399 / تعداد نمایش : 568