متن کامل خبر


 
اطلاعیه دانشجويان غیر دانشکده پزشکی متقاضی وام (نيمسال اول سال تحصيلي 96-1395)

خلاصه خبر:

قابل توجه دانشجويان محترم غیر دانشکده پزشکی متقاضي وام (نيمسال اول سال تحصيلي 96-1395)

به اطلاع كليه دانشجويان نوبت دوم و روزانه مي رساندطبق بخشنامه شماره 3898/130 صندوق رفاه وزارت علوم به منظور جمع آوری اطلاعات متقاضیان وام وتسهیل در ارائه خدمات دانشجویی امکان ثبت تقاضای وام ها به شرح ذیل از تاریخ 1/4/95 لغایت 31/5/95 امکان پذیراست.

ثبت نام متقاضيان قديمي: دانشجوياني كه قبلاً وام دريافت نموده اند و در سیستم جامع فاز 2 صندوق رفاه دانشجويان داراي پرونده مي باشند) وام تحصيلي( روزانه ، سنوات مجاز ، غيربورس ) – وام مسكن ترمي( روزانه، غيرخوابگاهي، سنوات مجاز ، غيربورس ) - وام تغذيه (روزانه ، سنوات مجاز ، غيربورس) - وام شهريه (نوبت دوم ، سنوات مجاز) با مراجعه به سايت www. bp.swf.ir از قسمت پورتال دانشجويي – سامانه رفاه - درخواست وام ، امكان پذير مي باشد.

مراحل درخواست وام

تذکر مهم
سیستم تائید ثبت وام در مهرماه از طرف صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم فعال میگردد و مبلغ وام حداکثر تاپایان دی ماه به حساب دانشجویان واریز خواهدشد. لطفا پس ازتکمیل درخواست وام ها از صفحات درخواست هر وام پرینت گرفته و به همراه برگ انتخاب واحد ترم مهرماه سال 95 با تائید (مهر وامضاء) آموزش دانشکده تا تاریخ 20/6/95 تحویل اداره خدما ت دانشجویی نمائید.

  1. ثبت نام از طریق سايت صندوق رفاه دانشجويان(www.bp.swf.ir) پورتال دانشجویی
  2. ثبت نام متقاضيان جديد (براي اولين بار درخواست وام مي دهند) جهت ايجاد پرونده ابتدا مي بايست به اداره خدمات دانشجویی مراجعه نمايند و سپس از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان جهت درخواست وام اقدام نمايند.
    • مراجعه به سايت صندوق رفاه دانشجويان (www.bp.swf.ir) جهت درخواست وام فقط بايد از مرورگر موزيلا استفاده کنيد.
    • نام كاربري و كلمه عبور : كد ملي با درج خط تيره(مثال:1-123456-123)
    • مشخصات را تكميل نمائيد.
    • درخواست وام را انجام دهند.
    • در قسمت درخواست وام ، وام مورد نظر خود را انتخاب نمائيد ودرانتخاب شماره حساب صحیح دقت لازم راداشته باشید و توجه داشته باشيد ثبت نام شما موقت بوده باید درانتظار تائيد اداره خدمات دانشجویی باشید و پس از آن در خواست شما قطعي خواهد شد. درصورت عدم تایید تامهلت مقرر حتمابه اداره خدمات دانشجویی مراجعه فرمایید درغیر اینصورت هیچ اعتراضی پذیرفته نیست.
6 تیر 1395 / تعداد نمایش : 1153