متن کامل خبر

خواهران کوهنورد به قله چین کلاغ صعود کردند

خلاصه خبر: این اردوی یک روزه در روز ٩٦/٠٢/٢٨ برگزار شد.

استراحت نیمه راه استراحت در کنار آبشار خواهران کوهنورد در حال صعود

ارتفاع 2820 متر (درکه)
طول جغرافیایی:  5/39  51  35    عرض جغرافیایی:  8/35  41  051
مسیرهای صعود:

• سعادت آباد (انتهای شهرک مخابرات)
  • میدان درکه، خ احمد پور، سه راه معدن، مسیر دره معدن
  • میدان درکه، مسیر پلنگ چال، دره و جنگل کارا
  • وعده گردهم آیی شرکت کنندگان ساعت 6:30 درب اصلی تربیت بدنی دانشگاه بود که به دلیل تاخیر دانشجویان شروع برنامه به 7 کشیده شد. پس از چک کردن اسامی لیست و تقسیم بارهای عمومی که شامل نهار و صبحانه هر شخص بود برنامه با حضور 8 نفراز دانشجویان دانشگاه مدرس شروع شد.

وسیله نقلیه این برنامه یک دستگاه مینی بوس  بود. برای جبران نیم ساعت تاخیر در زمان بندی برنامه تصمیم گرفته شد که صبحانه در اتوبوس صرف شود.
ساعت 8:05 زمان شروع حرکت از پای اتوبوس در نزدیکی میدان درکه بود، هوا آفتابی بود و صدای آرام رودخانه به گوش می‌رسید.
مسیر پیاده روی از کوچه باغ های زیبای درکه  آغاز شد، ساعت9:15 استراحتی كوتاه کنار آبشار کوچک جنگ کارا داشتیم. ساعت 10:10 نزدیک جنگل کارا همراه با استراحت جلسه معارفه و گپ‌های دوستانه همه شرکت کنندگان را سر شوق آورد. ساعت 11:20 انتهای جنگل کارا رسیدیم، پس از کمی توقف و تجدید قوا به سمت قله حرکت کردیم، به دلیل شیب تند مسیر از سرعت گروه کاسته شد، اما با حرکتی متناوب به سمت قله حرکت کردیم.
ساعت 12:15 .پس از  15 دقیقه استراحت به سمت قله حرکت کردیم. ساعت 13:45 به قله رسیدیم و بعد از استراحتی کوتاه به سمت جنگل کارا بازگشتیم، ساعت 15نهار در جنگل کارا صرف شد و پس از توقف و استراحت در جنگل به سمت میدان درکه حرکت کردیم،ساعت 17:40 به ابتدای مسیر رسیدیم و ساعت 18:30 با رسیدن جلوی تربیت بدنی برنامه به اتمام رسید.