[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=9226   , 1403/02/16


برگزاری گردهمایی دانش آموختگان دانشکده علوم انسانی


دکتر غلامحسین زاده از برگزرای گردهمایی دانش اموختگان دانشکده علوم انسانی در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی انجمن دانش آموختگان دانشگاه, دانشکده علوم انسانی نیز روز چهارشنبه سوم بهمن ماه گردهمایی دانش آموختگان این دانشکده را از ساعت 13 تا 17:30 برگزار می کند.

وی افزود: دانشکده علوم انسانی هدف خود را بر انتخاب هیأت مدیره و شکل دادن انجمن های تخصصی گروه های آموزشی متمرکز کرده است و قصد دارد از این طریق ضمن فراهم کردن زمینه آشنایی دانش آموختگان با یکدیگر، از توانایی های آنان در تقویت و کمک به دیگران بهره بگیرد و امکان برخورداری آنان را از امکانات دانشگاه فراهم کند. همچنین دانشکده نیز از توانمندی های دانش آموختگان خود برخوردار گردد.

رئیس دانشکده علوم انسانی در ادامه گفت: برگزاری کارگاه های علمی تخصصی، دوره های آموزشی کوتاه مدت، اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک، سفرهای علمی، کمک به اشتغال دانش آموختگان، پشتیبانی علمی از دانش آموختگان و برخورداری از توانایی های تخصصی آنها در برنامه ها و کلاس های دانشگاه از جمله موضوعاتی است که در این گردهمایی مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.



13:27 - يکشنبه 9 دی 1397    /    شماره خبر : 9226    /    تعداد نمايش خبر : 1256