[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=8588   , 1403/02/09


هشتمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر (فیراکاپ آزاد ایران) برگزار می شود


دانشگاه صنعتی امیر کبیر و کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای تشویق نیروهای محقق جوان کشور، اقدام به برگزاری هشتمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی ( فیراکاپ آزاد ایران)کرده است.

این جشنواره در تاریخ 10 تا 13 اسفند ماه 1397 در نمایشگاه بین المللی تهران و با همکاری فدراسیون بین المللی تهران و با همکاری فدراسیون بین الملی رباتیک فیرا برگزار و در آن کارشناسان رباتیک و هوش صنوعی کشور و نیز چندین کشور خارجی در برنامه های متنوع این مسابقات شرکت خواهد نمود.

تجربه موفق هفت دوره این رویداد ، مسئولان برگزاری را بر ان داشت تا با توسعه این رویداد مهم بین المللی بتواند مشارکت بیشتری را در حوزه های علمی و صنعتی جذب نماید.

در این راستا اولین سمپوزیوم بین الملی اتوماسیون، رباتیک و هوش مصنوعی و نیز اولین نمایشگاه رباتیک و صنعت هوشمند از برنامه های جدیدی است که در قالب این جشنواره برگزار خواهد گردید.

گفتنی است این مسابقات مرحله انتخابی مسابقات جهانی رباتیک فیرا 2019 بوده و تمامی علاقه مندان به حضور در این رقابت مهم بین المللی می بایست در مسابقات فیراکاپ آزاد ایران حضور بهم رسانند.



09:41 - شنبه 5 آبان 1397    /    شماره خبر : 8588    /    تعداد نمايش خبر : 1760