[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=6746   , 1403/02/30

به همت انجمن کوهنوردی دانشجویان دانشگاه؛
برنامه کوهپیمایی به چین کلاغ درکه (ویژه آقایان) برگزار شد

اعضای انجمن کوهنوردی دانشجویان دانشگاه طبق برنامه ریزی، قبلی پس از گردهمایی در ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخ ۲۷ بهمن ماه، راهی میدان درکه شدند. صبحانه را در داخل مینی بوس میل شد. سرانجام حدود ساعت ۸ به میدان درکه رسیدیم.

پس توزیع مواد غذایی به سوی جنگل کارا راهی شدیم. هوا ابری بود و زمین نم ناک.

ساعت ۹ به جنگل کارا رسیدیم. کمی استراحت کرده و ظرف‌های خود را از آب گوارای چشمه پر کرده و سمت قله روان شدیم.

ابتدای مسیر دارای شیب تندی است که کار صعود را کمی سخت می‌کند با اینکه بعضی از دوستان برای نخستین بار است که در برنامه کوهنوردی شرکت می کنند و تجربه‌ای ندارند اما از نظر جسمی با مشکلی مواجه نشدند.

نزدیکی قله از برف، پوشیده بود و هر چه ارتفاع بیشتر می‌شد بر میزان برف نیز افزوده می شد.

درنهایت  ساعت ۱۲ به قله رسیدیم پس،از گرفتن عکس دسته جمعی خواندن سرود ای ایران، از سمت یال میانی به سمت پایین راهی شدیم.

ساعت ۱۳ در بین راه توقف کرده و ناهار را میل کردیم. پس از صرف ناهار، با گذر از یال میانی وارد دره فراز شدیم. با گذر از این دره، به میدان بهرود رسیده و سوار مینی بوس شده و راهی دانشگاه شدیم.

بی‌گمان این برنامه خوب بدون پشتیبانی و حمایت مسئولان محترم تربیت بدنی دانشگاه به انجام نمی‌رسید. از این رو از همه آنها به ویژه جناب آقای دکتر رستگار و آقایان فلاح، فرج اللهی و کارمندان عزیز بخش خدمات و مربی گرامی مهندس نصیر علیزاده که به اجرای این برنامه خوب یاری رساندند، سپاسگزاریم.

14:17 - يکشنبه 6 اسفند 1396    /    شماره خبر : 6746    /    تعداد نمايش خبر : 2288