به اطلاع اعضای محترم هیأتعلمی، دانشجویان گرامی و کارکنان ارجمند میرساند با توجه به راه اندازی سامانه ایمیل جدید دانشگاه، ایمیلهای اطلاعرسانی سرویسهای امانت کتابخانه مرکزی (جهت کتب تأخیری و رزروی) صرفاً به ایمیل مدرس افراد (username@modares.ac.ir) ارسال خواهد شد. خواهشمند است کلیه کاربران گرامی که قبلاً آدرس ایمیل غیر مدرس را در سرویس امانت کتابخانه مرکزی ثبت کردهاند، در اسرع وقت نسبت به اصلاح آن در نرم افزار سیمرغ اقدام نمایند. در غیر اینصورت در خصوص عدم ارسال ایمیل کتب رزروی و جریمه تأخیر مسئولیتی متوجه کتابخانه مرکزی نیست.
ضمناً ملاک بازگشت کتاب امانی به کتابخانه مرکزی تاریخ درج شده در پرینتی است که هنگام امانت کتاب، به اعضای محترم تحویل داده میشود.
|