[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20976   , 1403/02/31


برگزاری نشست عمومی معاون پژوهشی و فناوری و مدیران حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی

 سلسله نشست‌های عمومی معاونت پژوهشی دانشگاه با نام «بهره مندی موثر اعضای هیئت علمی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های پژوهشی دانشگاه» با حضور دکتر عبداله زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، مدیریت‌های این معاونت، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده علوم انسانی برگزار شد.
دکتر عبداله زاده معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه هدف از پژوهش تولید علم و مرجعیت علمی است خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های معاونت پژوهشی ارتباط نزدیک با اعضای هیئت علمی و کارکنان است. برای این منظور در نیمه اول سال جلساتی با اعضای هر دانشکده برگزار و نقاط ضعف و قوت آنها مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بازدیدهایی از مرکز تحقیقاتی و پژوهشی انجام دادیم.
وی ادامه داد: در راستای برگزاری جلسات با دانشکده‌ها در قالب نشست‌های عمومی، یکی از اولویت‌های ما دانشکده علوم انسانی بود و تلاش کردیم در هر زمینه‌ای حمایت و مساعدت لازم از این دانشکده انجام شود. البته این اقدام باید دوطرفه و با همکاری اعضا هیأت علمی انجام شود.
دکتر عبداله زاده با اشاره به اهمیت رشته علوم انسانی و جایگاه قابل توجه این دانشکده در میان سایر دانشکده‌های علوم انسانی کشور تاکید کرد: تلاش ما این است که بتوانیم بهره‌برداری بیشتری را از ظرفیت این دانشکده انجام بدهیم. البته بیشتر اقدامات ما جنبه سیاست‌گذاری، نظارت و حمایت دارد که امیدواریم با مشارکت بیشتر اعضاء، شاهد ارتقای علمی هرچه بیشتر در این دانشکده باشیم.
 در ادامه این نشست مدیران معاونت پژوهشی به تشریح اقدامات اخیر و فعالیت‌های پیش روی بخش‌های مربوط به خود پرداختند. در پایان جلسه اعضای هیأت علمی و اساتید به بیان سوالات خود پرداختند و مدیران مربوطه به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.


14:18 - چهارشنبه 19 مهر 1402    /    شماره خبر : 20976    /    تعداد نمايش خبر : 166