[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20687   , 1403/02/21


نشست صمیمی رییس دانشگاه با کارکنان برگزار شد

در این نشست رییس دانشگاه اظهار داشت: ما در حد اختیارات خود به دنبال پیگیری امور کارمندان عزیز هستیم و هر امکانی که به صورت قانونی برای کارکنان ابلاغ شود و بودجه آن هم به دانشگاه تخصیص داده شود، قطعا از سوی دانشگاه پیگیری و در جهت انجام آن اقدام می شود.
وی با اشاره به ساخت 5000 واحد مسکونی دانشگاهیان تربیت مدرس تصریح کرد: در دولت آیت الله رییسی این امکان فراهم شد که دانشگاهها بتوانند از زمین های مربوط به خود برای ساخت مسکن کارکنان و اعضای هایت علمی خود استفاده کنند و در هیات امنای دانشگاه، ایت الله رییسی به عنو‌ان رییس هیأت امنا تاکید داشتند که همه دانشگاهیان تربیت مدرس از آن بهره مند شوند.
وی افزود: امیدواریم با درایت و حوصله این پروژه پیش رود و همه دانشگاهیان تربیت مدرس با اتحاد و همدلی در جهت انجام این ابرپروژه مسئولان را یاری کنند.
وی خاطر نشان ساخت: دانشگاه جای تبادل نظر و تعامل است و ارامش در دانشگاه بسیار حایز اهمیت است. روش دانشگاهی با وجود اختلاف نظرات، روش فرهیختگی و تفکر و رشد نظریات است. ما باید سفیر فرهیختگی و فرهنگ دانشگاهی باشیم تا ناامنی و عدم ارامش در دانشگاه ایجاد نشود و محیط ارام دانشگاه باعث پیشرفت سریعتر امور گردد.
دکتر خدایار معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی در این نشست خاطر نشان کرد: اعتلای همه جانبه دانشگاه و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هدف ما در دانشگاه تربیت مدرس است که با تلاش مضاعف و بکارگیری تمام نیروها برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.
وی ادامه داد: اصلاح فرایندهای قانونی و ساختاری ، تدوین سند جامع نیروی انسانی برای برنامه ریزی کلان و آینده نگری برای رفع نیازها و موانع اجتماعی ، تلاش برای خود اتکایی و پایداری مالی دانشگاه، افزایش بهره وری، شفاف سازی و تسهیل گری ، افزایش رضایتمندی همه نیروهای موجود در دانشگاه با انجام به موقع کارها و آینده نگری و رفتار خردمندانه  ، صمیمانه و پدارنه با همکاران و دانشجویان، صفر کردن بدهی های دانشگاه، افزایش تعاملات دانشگاهی،‌ راه اندازی پردیس بین المللی اروند، تصویب ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی و غیره از جمله اقداماتی است که طی کمتر از دو سال گذشته در دولت سیزدهم در دانشگاه تربیت مدرس انجام شده است.
دکتر خدایار با بیان اینکه تمامی این اقدامات نیازمند تدبیر و نگاه خردمندانه دارد، تاکید کرد: اگر برنامه ریزی و تدبیر نباشد کوچکترین اشتباه می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند. ما این مسئولیت را امانتی می دانیم که باید با تلاش خود آن را حفظ کرده و به آیندگان بسپاریم.
معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی دانشگاه در بخش دیگری از این نشست به ارائه گزارشی درباره روند ساخت  واحد مسکونی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه پرداخت.
در این نشست فریبا حیدری رئیس شورای صنفی کارکنان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: ما در دانشگاه با تلاش و ایجاد همدلی میان کارکنان و اعضا می توانیم به چشم انداز برنامه دولت و اهداف دانشگاه نزدیک شویم.
وی ضمن ابراز تشکر از رئیس دانشگاه به نیابت از طرف تمام کارمندان بابت پروژه مسکن کارکنان، به بیان برخی از درخواست ها برای بهبود وضعیت معیشتی کارمندان، برخورداری از تسهیلات رفاهی و غیره پرداخت.
 در ادامه کارمندان حاضر در جلسه نیز ضمن تشکر از هیات رییسه دانشگاه برای تلاش در جهت ساخت مسکن دانشگاهیان و بهبود وضعیت معیشتی آنان به بیان برخی از مسائل و مشکلات موجود پرداختند.


 


16:15 - سه شنبه 7 شهريور 1402    /    شماره خبر : 20687    /    تعداد نمايش خبر : 629