[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=1757   , 1403/02/10


انتصاب رییس جدید پردیس دانشگاهی


با حکم رییس دانشگاه، دکتر مسعود قدسیان به سمت رییس پردیس دانشگاهی منصوب شد.

در این حکم که به امضای دکتر احمدی رسیده، آمده است: " نظر به مراتب تعهد و تجربه و شایستگی جنابعالی، به سمت رئیس پردیس دانشگاهی منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و بر اساس برنامه های راهبردی دانشگاه، با تدبیر و عزم قوی و مدیریت جهادی و با استفاده از اعضای هیأت علمی مجرب و با انگیزه در تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز جامعه بکوشید و در فضای صمیمیت و همدلی در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه و اجرای وظایف تعیین شده در زیر نظر معاون آموزشی دانشگاه موفق و مؤید باشید."

همچنين رییس دانشگاه در نامه اي جداگانه از دکتر فریبا گنجی، به خاطر تلاش و خدمات صادقانه ایشان در زمان تصدی ریاست پردیس دانشگاهی تقدیر و تشكر كرد.

گفتنی است دکتر مسعود قدسیان استاد دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه، دارای مدرک دکترای مهندسی عمران- سازه های هیدرولیکی می باشد. وی از سال 72 به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه مشغول فعالیت است و چاپ بیش از 40 مقاله در نشریات مهم و ارائه حدود 100 مقاله در مجامع علمی معتبر را در کارنامه پژوهشی خود دارد. دکتر قدسیان تاکنون 7 طرح تحقیقاتی را انجام داده و یا در دست اقدام دارد. همچنین 42 عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد و 10 رساله دکتری تحت راهنمایی و مشاوره وی صورت گرفته است.



11:56 - شنبه 11 ارديبهشت 1395    /    شماره خبر : 1757    /    تعداد نمايش خبر : 9052