[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12820   , 1403/02/25


تشریح فعالیت‌های مدیریت‌های امور اداری و امور دانشجویی در نخستین جلسه ستاد کرونا دانشگاه


وی از کمیاب بودن مواد ضدعفونی کننده و یا عرضه آن ها با مبالغ بسیار گزاف به عنوان مشکلی بزرگ نام برد و گفت: بخشی از مواد مورد نیاز برای گندزدایی از کمک های دو شرکت دانش بنیان دانشگاه که محلول های ضدعفونی را تولید و توزیع کردند تأمین و بخشی از خارج دانشگاه تهیه شد.

مدیر امور اداری دانشگاه در خصوص روند ضدعفونی کردن پس از تعطیلات عید نوروز و چالش های پیش رو خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام مسئولین در رابطه با اوج شیوع کرونا تا اواخر فروردین، باید پرسنل مسئله را بسیار جدی تلقی کرده و همکاری کنند. در حال حاضر به طور روزانه سطوح، دستگیره ها، میزها، کلیدهای آسانسورها و... ضد عفونی می شود اما با این تعداد نیرو، حجم بالای کار و سیستم سنتی، اگر تمامی همکاران در دانشگاه حاضر شوند، باید تک تک در این امر دخیل باشند. بطوریکه ضدعفونی کردن فضاهای عمومی به عهده ما و فضای کاری مختص هر فرد به عهده ی خودش باشد. به هر صورت مراجعه پرسنل خدمات که با همه ی بخش ها در ارتباط هستند، خطر انتقال ویروس را در پی دارد و بهتر است از مراجعات کاسته شود و ما نقش پشتیبانی را ایفا کنیم.

مدیر امور اداری، از رفت و آمدهای غیر قابل کنترل، ورود و خروج نامشخص، حضور پرسنل به رغم رضایتشان در شرایط کنونی و مشخص نبودن سیاست کلی برای دورکاری به عنوان بخشی از مشکلات نام برد و افزود: به هر حال زمانی که دانشگاه تعطیل نشده و قرار است با حداقل نیرو خدمات ارائه کند، ارباب رجوع هم مراجعه خواهد کرد. از طرفی برخی پرسنل در واحدهای خاص مانند امور مالی مجبور به حضور در محل کار خود هستند. باید برای فعالیت دانشگاه در روزهای ابتدای سال برنامه ریزی صحیح با کمترین تردد و حداقل پرسنل انجام شود.

در بخش دیگری از این جلسه محمد خادمی مدیر امور دانشجویی نیز گزارشی از اقدامات این مدیریت در خصوص چندین مرحله ضدعفونی کردن و سم پاشی خوابگاه ها و سالن های سلف ارائه کرد.



12:42 - يکشنبه 25 اسفند 1398    /    شماره خبر : 12820    /    تعداد نمايش خبر : 1536