[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12786   , 1403/02/15


تشریح سامانه LMS در گفتگو با مدیر دفتر آموزش های آزاد


دکتر بیژن هاشمی در این گفتگو با اشاره به تلاش بی وقفه کارشناسان دفتر آموزش های آزاد برای تحقق سیاست آموزش غیر حضوری دانشگاه به دانشجویان گفت: یکصد عنوان درسی و در مجموع 300 فضای درسي برای اعضای هیات علمی و دانشجویان در سامانه LMS تعریف شده است. علاوه بر این برای ٣٠ عضو هیات علمی كلاس درس آنلاين (ویژه دانشجویان دکتری) تعریف و برقرار شده است.

وی گفت: با توجه به حجم زياد درخواست‌های ایجاد فضای درسی و کلاس آنلاین در هفته جاري، اعضای هیات علمی صبورانه منتظر پيامك اطلاع رساني باشند.

دکتر هاشمی در عین حال تصریح کرد: چون فضاي درسي با سرعت بیشتری ايجاد مي شود، اعضای هیات علمی مي توانند محتواي آموزشي کلاس های خود را در سامانه آماده نمايند تا به تدریج که ثبت دانشجویان تكميل گردید، دانشجویان به محتواهای مربوط دسترسی پیدا کنند.

مدیر دفتر آموزش های آزاد تاکید کرد: پس از پایان فرایند ایجاد فضای درسی برای استاد هر درس، پیام راهنما شامل نام کاربری و کلمه عبور به منظور بهره برداری از سامانه توسط اعضای هیات علمی و دانشجویان ارسال می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه برخی اعضای هیات علمی بدون توجه به پیام های سامانه LMS و عدم مشاهده کلیپ راهنما و همچنین بدون مطالعه راهنمای آنلاین، نه تنها خود تماس های مکرر می گیرند، بلکه دانشجو‌یان را نیز برای بهره برداری از سامانه به دفتر آموزش های آزاد ارجاع می دهند که اساسا لزومی ندارد، گفت: در حال حاضر به علت تراکم بیش از حد امور جاری و شرایط خاص اجتماعی، امکان حضور فیزیکی کارشناسان و پاسخگویی تلفنی وجود ندارد، لذا از همکاران و همچنین دانشجویان تقاضا می شود پیش از هر گونه تماس، کلیپ و سایر راهنماهای موجود در سامانه یادگیری الکترونیکی را به دقت مشاهده و مطالعه کنند.



07:40 - سه شنبه 13 اسفند 1398    /    شماره خبر : 12786    /    تعداد نمايش خبر : 1526