[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12768   , 1403/02/20


چگونگی حضور اعضای هیات علمی و کارمندان در دانشگاه تا پایان سال تشریح شد


در اطلاعیه مدیریت امور اداری آمده است:

با عنایت به مصوبه وزارت متبوع و نیز سیاستهای وزارت بهداشت در راستای تامین سلامت جامعه و برنامه ریزی دانشگاه برای هفته های آینده، بدینوسیله موارد زیر را برای آگاهی دانشگاهیان محترم به اطلاع می رساند:

- اعضای محترم هیات علمی دانشگاه لازم است برای برگزاری کلاسهای مجازی (وفق اطلاعیه معاونت محترم آموزشی)، برخی فعالیتهای ضروری آزمایشگاهی، برگزاری برخی جلسات اجتناب ناپذیر دفاعیه رساله و پایان نامه دانشجویان و نیز فعالیتهای عادی گروه در دانشگاه حضور داشته باشند.

- دانشجویان ساکن شهرستان بخاطر الزامات ایمنی و سلامت عمدتا در دسترس نخواهند بود و بطور کلی حضور دانشجویان در دانشگاه جز در موارد مطلقا ضروری و محدود آزمایشگاهی و یا ضرورت تشکیل جلسه دفاع پایان نامه ها با تشخیص گروه و معاونت مربوط در دانشکده توصیه نمی گردد و هیچگونه امکانات رفاهی نیز برای آنان در شرایط فعلی قابل عرضه نیست.

- کارمندان محترم دانشگاه نیز ضرورت دارد در محل کار خود حضور یابند. لیکن در برخی از واحدها در صورت نیاز به مرخصی ضروری به گونه ای که در فعالیت های جاری آن واحد خللی ایجاد نشود افراد می توانند با هماهنگی مدیر مافوق از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

- به تمامی همکاران محترم اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان توصیه می شود در صورت وجود هرگونه علائم مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا و یا حتی سرماخوردگی و آنفلونزا اکیدا از حضور در دانشگاه خودداری نمایند و تا رفع کامل علائم بیماری در منزل استراحت نمایند. بدیهی است پس از رفع کسالت و ارائه گواهی پزشکی دانشگاه مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.



01:44 - پنج شنبه 8 اسفند 1398    /    شماره خبر : 12768    /    تعداد نمايش خبر : 4240