[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12655   , 1403/02/30


معارفه دانشجویان عراقی برگزار شد


در این نشست دکتر بیگدلی رییس مرکز آموزش زبان فارسی ضمن خیرمقدم به دانشجویان عراقی اظهار داشت: در مرکز آموزش زبان فارسی شما دانشجویان در 3 دوره مقدماتی، ‌میانی و پیشرفته زبان فارسی را فرا می گیرید تا بتوانید در حد رفع نیازهای روزمره با زبان فارسی آشنا شوید و درخواست ما این است که در این ایام از فرصت پیش رو نهایت استفاده را ببرید و بتوانید با پشت سرگذاشتن این مرحله،‌ وارد دوره های تخصصی شوید. ما در مرکز آموزش زبان فارسی تمام تلاشمان این است در کلاس هایی با حداقل 5 و حداکثر 15 نفر دوره های خوبی را برگزار کنیم .

وی افزود: فراگیری زبان دوم در ابتدا مشکل است ولی خوشبختانه زبان فارسی و عربی به مثابه دو برادر هستند و اتصال اصلی آنها نیز زبان وحی قرآن است که به یادگیری و آشنایی راحت تر آن کمک خواهد کرد. در این آموزش ها تمرین پی در پی و مستمر شرط اصلی پیشرفت است و باید با زبان فارسی صحبت کنید تا بتوانید بهتر آن را فرا بگیرید.

در ادامه دکتر بخشی معاون آموزشی و دانشجویی واحد بین الملل دانشگاه درسخنانی اظهار داشت: شما دانشجویان باید 5 مرحله را طی کنید تا بتوانید دوره فراگیری دروس آکادمیک را آغاز کنید.

در مرحله اول با مراجعه به واحد بین الملل دانشگاه، شهریه نیمسال اول تحصیلی را پرداخت کنید و بعد به مرکز آموزش زبان فارسی معرفی می شوید. در مرحله دوم به مرکز آموزش زبان فارسی معرفی شده و شهریه مربوط به این دوره ها را پرداخت می نمایید. یک هفته پس از ثبت نام در مرکز آموزش زبان فارسی با مراجعه به واحد بین الملل کارت دانشپذیری خود را دریافت می کنید و پس از دریافت این کارت می توانید از تمام امکانات و خدمات دانشگاه استفاده کنید و پس از اتمام موفقیت آمیز کلاس های زبان فارسی با مراجعه به واحد بین الملل برای حضور در کلاس های آکادمیک خود به دانشکده معرفی می شوید.

در ادامه دکتر عباسی معاون مرکز آموزش زبان فارسی تصریح کرد: کار ما در مرکز آموزش زبان فارسی بسیار فشرده و جدی است و باید شما را برای ورود به دوره آموزشی تخصصی آماده کنیم و طی 9 ماه به صورت بسیار فشرده کلاس های آموزش زبان فارسی برگزار می شود که تلاش، جدیت و تمرین زیاد شما بسیار حائز اهمیت است و انتظار ما از شما این است که با حضور مستمر و بدون هیچ غیبتی در این دوره ها حضور یابید و بتوانید با موفقیت‌ آن را به پایان برسانید.

گفتنی است پس از این نشست دانشجویان عراقی در کلاس های آموزش زبان فارسی حضور یافتند تا پس از پایان دوره 9 ماهه از ابتدای مهر ماه 99 تحصیل را در رشته های تخصصی خود آغاز کنند.



16:42 - يکشنبه 20 بهمن 1398    /    شماره خبر : 12655    /    تعداد نمايش خبر : 1188