[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12498   , 1403/02/10


سرپرست دانشکده مهندسی مکانیک منصوب شد


در این حكم كه به امضاي دكتر محمد تقی احمدي رسيده، آمده است: "نظر به تعهد، تجربه و شايستگي جنابعالي تا پایان این دوره ریاست دانشکده (اردیبهشت 99) به سمت سرپرست دانشکده مهندسی مکانیک منصوب مي شويد.

اميد است با استعانت از پروردگار متعال و بر اساس برنامه های راهبردی دانشگاه با تدبیر و عزم قوی و استفاده از تمام توان و تجارب علمی همه همكاران گرانقدر در فضای صمیمی و پر از نشاط و امید در ارتقای علمی و معنوی دانشکده و تحقق اهداف دانشگاه موفق و مؤيد باشيد."

همچنين رییس دانشگاه در نامه اي جداگانه از دکتر کیومرث مظاهری رییس پیشین دانشکده مهندسی مکانیک، به خاطر تلاش و خدمات صادقانه ایشان در زمان تصدی ریاست این دانشکده تقدیر و تشكر كرد.

مسلمی نائینی دارای مرتبه استادی دررشته مکانیک گرایش مهندسی ساخت و تولید می‌باشد. وی مدیرکل بورس دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دهم و معاون سازمان امور دانشجویان کشور در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲ بود. مسلمی نایینی در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی در دانشگاه تربیت مدرس و دوره دکتری خود را با بورس مشترک دولت ژاپن و دولت جمهوری اسلامی ایران در سال 1378در دانشگاه توکیو به پایان رسانید. در سوابق پژوهشی او بیش از ۱۲۵ مقاله و کنفرانس داخلی و خارجی و بیش از ۸۰ مقاله در مجلات علمی، علمی ترویجی و علمی پژوهشی به چشم می خورد.



16:56 - شنبه 5 بهمن 1398    /    شماره خبر : 12498    /    تعداد نمايش خبر : 1826