[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12480   , 1403/02/28


گزارش پیشرفت طرح تحول راهبردی در نشست شورای دانشگاه ارائه شد


دکتر مینایی اظهار داشت: حدود 3 سال و نیم از آغاز طرح تحول راهبردی دانشگاه می گذرد و از مهر ماه 95 این طرح در دانشگاه آغاز شد و از یک سال و نیم قبل از آن نیز مراحل طراحی این پروژه بزرگ صورت گرفت و در 4 اولویت اصلی تعامل شبکه ای و میـان رشتـه ای، برون گرایی و حضور فعال بیـن‌المللی، خود اتکایی و پـایـداری و سرآمدی همه جانبه در کیفیت پیش رفت.

این طرح در 37 روال راهبردی یا کلان پروژه تعریف شد که بخش اول آن 5 ساله است و در سال 99 پایان می پذیرد و افق های برنامه 5 ساله بعدی آن نیز دیده شده است. مدت هر موج 6 ماه است و در هر سال دو موج اجرا می شود که در هر موج، بسته های موفقیت در حوزه های مختلف شامل 5 معاونت دانشگاه و حوزه ریاست اجرا می شود و تاکنون 422 بسته در موج های مختلف اجرا شده است.

وی در ادامه برگزاری جلسات راهبری و تصمیم سازی و نیز جلسات مختلف با رییس دانشگاه و مدیران را به عنوان یکی از محورهای اصلی این طرح برشمرد.

وی افزود: اطلاع رسانی در خصوص طرح تحول نیز بسیار حائز اهمیت است که نشریه الکترونیکی و اخبار مربوط به آن به همت روابط عمومی دانشگاه انجام می شود. همچنین درگاه الکترونیکی طرح تحول در سایت دانشگاه ایجاد شده که از طریق آدرس  https://sp.modares.ac.ir  می توان به طور مستقیم وارد درگاه مربوطه شد.

وی در ادامه اظهار داشت: تحلیل نتایج و تهیه گزارش از اقدامات طرح تحول در دبیرخانه این طرح جهت ارائه در جلسات داخلی و یا سازمان های بیرونی مانند سازمان بازرسی کل کشور، ‌توسعه گفتمان بحث تحول و فرهنگ سازی، رصد تحولات دانشگاه های همتراز و رصد عملکرد و اقدامات واحدها در طرح تحول واحدهای PMO از دیگر اقداماتی است که در راستای این طرح انجام می شود.

در ادامه مدیران واحدهای PMO گزارشی از اقدامات حوزه خود در برنامه طرح تحول راهبردی را ارائه کردند.



13:45 - چهارشنبه 2 بهمن 1398    /    شماره خبر : 12480    /    تعداد نمايش خبر : 1188