[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12479   , 1403/02/31


دکتر احمدی در نشست شورای دانشگاه:
قول تأمین بودجه صد درصدی دانشگاه داده شده است


در ابتدای این نشست دکتر احمدی رییس دانشگاه با اشاره به اخبار دانشگاه طی یک ماه اخیر اظهار داشت: مراسم تشییع با شکوه سردار سلیمانی در زمینه بازگشت سرمایه اجتماعی بسیار اثر گذار بود و تاثیر چشمگیری در سطح کشور و در سطح جهان داشت. ایشان با شهادت خود شکستی را برای دولت آمریکا رقم زد که قابل تصور نبود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان و نیز جان باختگان سقوط هواپیما، از خداوند متعال برای خانواده این عزیزان صبر و بردباری خواستار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلساتی با کمیسیون تلفیق و نیز خزانه داری کل اشاره کرد و گفت: این جلسات موفقیت آمیز بود و در زمینه تامین بودجه دانشگاه به صورت صریح قول داده شد که به صورت صد در صد تامین شود که این امر بسیاری از نگرانی های مربوط به بودجه دانشگاه را کاهش خواهد داد. همچنین در زمینه بحث ارتقای سرمایه اجتماعی، جلساتی با کمیسیون فرهنگی هیات دولت داشتیم و بر اساس رهنمود اولیه که دانشگاه به صورت اجرایی تهیه کرده، قرار است مراحلی را در مرحله عمل طی کند و ظرف دو ماه آینده به صورت یک نقشه راه به صورت اجرایی به دستگاه ها ابلاغ شود.

وی در ادامه از انعقاد قرارداد میان دانشگاه و شرکت مپنا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این شرکت به عنوان پدیده ای مهم در صنعت کشور می باشد که رونق خوبی هم در خدمت رسانی به جامعه و صنعت و هم توسعه مرزهای دانش در رشته های مهندسی مواد،‌ مکانیک، برق و ... در جهت توسعه منابع انرژی کشور داشته است و طی 10 سال اخیر تعمیرات توربین های موتور هواپیمایی کشور از سوی این شرکت انجام شده و توانسته صنعت هوایی کشور را سرپا نگه دارد.

وی افزود: طی مذاکراتی که میان دانشگاه و شرکت مپنا صورت گرفته یک قرارداد استراتژیک با این شرکت در دست انعقاد است که حوزه های وسیعی را شامل می شود و جزییات آن به دانشکده ها ارسال خواهد شد.

در پایان نشست ابقاء روسای دانشکده های علوم پزشکی و مهندسی صنایع و سیستم ها از سوی رییس دانشگاه اعلام شد و رییس دانشگاه برای دکتر موحدین رییس دانشکده علوم پزشکی و دکتر اقدسی رییس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها آرزوی موفقیت روزافزون نمود.



13:35 - چهارشنبه 2 بهمن 1398    /    شماره خبر : 12479    /    تعداد نمايش خبر : 995