[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12461   , 1403/02/17


دانشجوی معماری دانشگاه نماینده ایران در مسابقات آسیایی ویتنام شد


امیررضا قدیری از دانشجویان معماری دانشگاه با ارائه موضوع "we shall stay" نفر اول سومین دوره مسابقه معماری دانشجویی « طراح جوان آسیا» ایران شد و به عنوان نماینده کشورمان جهت اعزام به مسابقات ویتنام معرفی گردید.

در این مسابقات 124 معمار شرکت کننده از سراسر ایران حضور داشتند که 12 نفر به مرحله دوم راه یافتند. در مرحله نهایی که طی مراسمی در تالار آبی مجموعه فرهنگی و تاریخی کاخ نیاوران برگزار شد، امیر حسین قدیری به عنوان نفر اول این مسابقه و نماینده ایران برای اعزام به کشور ویتنام انتخاب شد. همچنین الهام سلیمانیان دیگر شرکت کننده دانشگاه در این رقابت ها با موضوع "گذر خانه" توسط هیات داوران تقدیر شد. دکتر امیر فرج اللهی راد عضو هیات علمی دانشگاه که بعنوان معمار حرفه¬ای برگزیده از طرف برگزارکنندگان مسابقه معرفی شده بود راهنمایی این دو دانشجو را به عهده داشت.





2





سومین دوره مسابقه معماری دانشجویی «طراح جوان آسیا» در ایران در دو بخش معماری و طراحی داخلی اجرا شد. برندگان هر بخش همچون دوره‌های پیشین به مسابقات آسیایی که امسال به میزبانی ویتنام است اعزام، و در آنجا پس از رقابت با منتخبین ۱۵ کشور آسیایی دیگر، پس از کسب رتبه‌ی نخست آسیایی، برای طی یک دوره‌ی مطالعاتی ۶ هفته¬ای به دانشگاه هاروارد ایالات متحده اعزام خواهند شد.



17:13 - دوشنبه 30 دی 1398    /    شماره خبر : 12461    /    تعداد نمايش خبر : 1624