[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12261   , 1403/02/15


دکتر مسعود سلیمانی به عنوان محقق برگزیده گروه علوم پایه پزشکی جشنواره رازی برگزیده شد


دبیر بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی اظهار داشت: ۲۹ برگزیده جشنواره رازی در ۲ بخش حقیقی و نهاده‌های حقوقی تحقیقاتی انتخاب و معرفی شدند.

اصغر عبادی‌فر هفتم دی ماه در نشست توجیهی برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی افزود: از این تعداد ۱۲ نفر به عنوان محقق برتر و بقیه از نهادهای حقوقی تحقیقاتی می‌باشند که به عنوان برگزیدگان ربع قرن جشنواره رازی انتخاب شدند.

وی بیان داشت: مقالات منتشر شده، کتب تالیفی و پتنت‌های ثبت شده، شاخص‌های انتخاب محقق برتر است.

عبادی فر تعداد شرکت کنندگان بخش حقیقی را ۱۹۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد شرکت کنندگان در بخش علوم بالینی و علوم پایه رشد خوبی داشتند و در بخش ابداعات، اختراعات و نوآوری شاهد کاهش منفی ۱۲ درصدی بودیم.

وی جشنواره رازی را عالی ترین جشنواره در حوزه بهداشت اعلام کرد و گفت: برگزیدگان این جشنواره افتخاری بزرگ برای کشور هستند.

وی به نفرات برگزیده این جشنواره در بخش حقیقی اشاره کرد و به معرفی محققان برگزیده و محققان جوان برتر گروه علوم بالینی و سلامت، گروه علوم پایه پزشکی و برگزیدگان بخش ابداعات و اختراعات پرداخت.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی افزود: دکتر "مسعود سلیمانی" از دانشگاه تربیت مدرس محقق برگزیده (رتبه اول ) گروه علوم پایه پزشکی بیست و پنجمین جشنواره رازی می باشد. جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ۲۳ دی ماه در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح برگزار می‌شود.

گفتنی است مسعود سلیمانی بعد از ۱۴ ماه اسارت، ۱۶ آذرماه امسال از بند زندان های آمریکا آزاد شد و به کشور بازگشت.علت بازداشت او، دور زدن تحریم ها عنوان شده بود. اتهامی که منجر به بازداشت ۱۴ ماهه او شد. سلیمانی اکنون در دانشکده علوم پزشکی تدریس خود را از سر گرفته است.



15:02 - دوشنبه 9 دی 1398    /    شماره خبر : 12261    /    تعداد نمايش خبر : 2505