[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12148   , 1403/02/30


انتصاب عضو هیأت علمی دانشگاه به عنوان عضو حقیقی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی


دکتر کاظم ارزانی، عضو هیأت علمی گروه باغبانی دانشکده کشاورزی و رئیس انجمن علوم باغبانی ایران، طی حکمی به سمت عضو حقیقی کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد.

در بخشی از این حکم که به امضای دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری و دبیرکل شورای عالی علوم ، تحقیقات و فناوری رسیده، آمده است: در اجرای بند (2) ماده (5) آیین نامه کمیسیون های تخصصی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری و نظر به دانش و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان عضو حقیقی کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود در راستای اهداف و سیاست های کلان علم و فناوری کشور و در چارچوب وظایف قانونی شورای عالی عتف، با هماهنگی و همکاری سایر اعضای کمسیون تخصصی، در پیشبرد برنامه ها و ماموریت های کمیسیون مربوط و سایر امور محوله نقشی فعال و شایسته ایفا نمایید .

دکتر کاظم ارزانی دارای مدرک کارشناسی باغبانی و کارشناسی‌ارشد باغبانی (میوه کاری، اصلاح درختان میوه) از دانشگاه تهران و دکتری باغباني (پومولوژی و فيزيولوژی درختان ميوه) از دانشگاه مسی، نیوزیلند است و با رتبه علمی استاد در گروه باغبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه مشغول به فعالیت می باشد.

استاد نمونه دانشگاه، مدیر گروه تلاشگر دانشگاه ، استاد تلاشگر دانشگاه ، پژوهشگر برتر دانشگاه ، دریافت جایزه و لوح تقدیر محقق برتر علوم زیستی از سومین کنگره بین المللی علوم زیستیWBC 2015 ، دبیر کنفرانس بین المللی برتر در دانشگاه تربیت مدرسIrHC2017 ،کسب درجه کارشناس با رتبه ممتاز (خدمات مشاوره اشخاص حقیقی) در رشته باغبانی از سازمان نظام مهندسی کشاورزي و منابع طبیعی از جمله برخی از افتخارات دکتر ارزانی می باشد. ارزانی تاکنون چندین عنوان کتاب را تالیف و ترجمه نموده و مقالات متعددی از وی در کنفرانس های مختلف ارائه و در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسیده است.



07:44 - يکشنبه 1 دی 1398    /    شماره خبر : 12148    /    تعداد نمايش خبر : 845