[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12048   , 1403/02/27


فراخوان عمومی مناقصه بازسازی سوئیت های میهمانسرای دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی


از کلیه پیمانکاران واجد شرایط که دارای گواهی رتبه‌بندی 5 ابنیه و 5 تاسیسات می باشند دعوت می‌شود از تاریخ درج آگهی به مدت یک هفته نسبت به دریافت اسناد ارزیابی اقدام نمایند.

پیمانکاران واجد شرایط می توانند برای دریافت اسناد ارزیابی، علاوه بر مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دانشگاه تربیت مدرس (اتاق 239 دبیرخانه کمیسیون معاملات) واقع در تقاطع جلال آل احمد و بزرگراه چمران و یا مراجعه به دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس واقع در خیابان امام رضا (ع) شهرستان نور به سایت دانشگاه تربیت مدرس به نشانیwww.modares.ac.ir (پورتال معاونت پشتیبانی و منابع انسانی) مراجعه و فایل اسناد ارزیابی کیفی پیمانکاران را دریافت کنند.

اسناد ارزیابی به همراه مدارک درخواستی (رزومه شرکت) باید به مدیریت امور مالی دانشگاه اتاق 239 (دبیرخانه کمیسیون معاملات) تحویل داده شود. بدیهی است به اسناد تحویل شده بعد از مهلت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانشگاه تربیت مدرس پس از بررسی اسناد و مدارک در چارچوب ضوابط و مقررات نسبت به ارزیابی کیفی اقدام و از شرکت‌های واجد شرایط برای دریافت اسناد مناقصه متعاقبا دعوت به عمل خواهد آورد.

گفتنی است هزینه‌های مربوط به درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد وکارفرما در قبول یا رد پیشنهادها مختار می‌باشد.



اسناد ارزیاب



15:07 - دوشنبه 18 آذر 1398    /    شماره خبر : 12048    /    تعداد نمايش خبر : 948