[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=12045   , 1403/02/14


برگزاری نشست هیأت مدیره بنیاد خیّرین مدرس


در آغاز جلسه دکتر غفرانی پور به عنوان نماینده خیّرین دانشکده علوم پزشکی به ارائه گزارشی از عملکرد این دانشکده در ساخت و تجهیز مدرسه کریم آباد زاهدان پرداخت و گفت: در حال حاضر در این مدرسه کارگاه های مهارت آموزی را برگزار می کنیم. دانش آموزان پرونده سلامت دارند و پزشکان داوطلبانه با مدیریت مدرسه همکاری می‌کنند و امیدواریم با تلاش های دکتر سمنانیان و دکتر واعظ مهدوی بتوانیم فعالیت‌ها را سر و سامان دهیم.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های ماهیانه دانشکده افزود: با اعلام آمادگی تعدادی از اعضای هیات علمی و کارمندان ماهیانه مبلغ 15 میلیون تومان جمع آوری می شود و بخشی از این مبلغ صرف پرداخت حقوق و دستمزد معلمان این مدرسه می شود.

دکتر غفرانی پور تصریح کرد: این مدرسه ۴۵۰۰ متر زمین اهدایی دارد و ما به دنبال ساخت مجتمع آموزشی در این مکان هستیم. اقدامات ما در قالب مجمع خیّرین صورت می‌گیرد و انتظار ما این است که از ارتباطات مالی و سازمانی بنیاد خیّرین مدرس استفاده کنیم. چنانچه تحت نظارت بنیاد خیّرین قرار بگیریم، از ظرفیت‌های این بنیاد بهره‌مند می شویم و امیدواریم این مجتمع به عنوان نمونه‌ای از یک کار موفق الگویی برای سایر دانشگاه‌ها شود.

وی ادامه داد: دکتر اربابی و دکتر پورجعفر از اعضای هیئت علمی دانشکده هنر و معماری در حال تهیه نقشه این مجتمع هستند تا بلافاصله بعد از آماده سازی زمین، کار عملیات ساختمانی و عمرانی آن آغاز شود.

دکتر احمدی در این خصوص اظهار داشت: بهتر است موافقتنامه‌ ای برای این منظور با عنوان مدرسه مدرس زاهدان تنظیم شود.

در ادامه دکتر فتح الهی دیگر عضو هیات مدیره بنیاد خیّرین مدرس پیشنهاد داد دکتر سمنانیان یا دکتر واعظ مهدوی مدیریت این مجتمع را عهده‌دار شوند و منابع مالی را زیر نظر بنیاد خیّرین اداره کنند.

وی افزود: مدیر پروژه باید در دو زمینه فعال باشد. یکی شبکه خیّرین را توسعه دهد و دوم اینکه خیّرین مدرسه ساز را بسیج کند. همچنین کل پروژه به عنوان پروژه اول بنیاد خیّرین مدرس مطرح شود.

در این جلسه دکتر محمدزاده رئیس هیأت مدیره بنیاد خیّرین مدرس، موضوع پایان دوره خدمت هیأت مدیره و ترمیم و تعویض اعضای آن، فعال شدن بیش از پیش هیأت امنای بنیاد، تشکیل گروه مشاوران در شاخه های مالی، تبلیغات، تدوین کنندگان بسته ها و پروژه ها و تعیین مدیرعامل جدید را مطرح کرد و اعضای جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.



14:28 - دوشنبه 18 آذر 1398    /    شماره خبر : 12045    /    تعداد نمايش خبر : 1253