[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=11814   , 1403/02/13


بهره برداری از سالن چند منظوره دانشکده هنر


رییس دانشگاه در این آیین ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشکده هنر اظهار داشت: ظرفیت خوبی در این دانشکده وجود دارد که باید از این ظرفیت ممتاز در جهت معرفی بهتر آثار و تولیدات آن در سطح جامعه بهره برداری کرد.

دکتر احمدی با اشاره به فعالیت های خوب بخصوص در حوزه انیمیشن که در این دانشکده صورت می گیرد به اساتید این حوزه و هیات رییسه دانشکده توصیه کرد تا در تعامل با پارک علم و فناوری از مسیر تاسیس و ایجاد شرکت های دانش بنیان از امکانات خوب این پارک و تسهیلات معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این حوزه استفاده نمایند.

در آغاز این مراسم دکتر مجتبی رفیعیان رییس دانشکده هنر اظهار داشت: با توجه به تاکید بر استفاده مناسب و حداکثری از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه ، سعی کردیم از فضای این سالن که سال ها به صورت انبار دانشکده و بلااستفاده بود؛ برای نمایش آثار دانشجویان و سالن اجتماعات استفاده کنیم. در این راستا با کمک های دانشگاه و درآمدهای دانشکده توانستیم با مبلغی حدود 120 میلیون تومان این فضا را با مساحت 250 متر مربع و ظرفیت 100 تا150 نفر آماده بهره برداری نماییم که در مدت کوتاهی که از بهره برداری غیررسمی این سالن گذشته،‌ بسیاری از جلسات دفاع دانشجویان،‌ نشست های اعضای هیات علمی و مسابقات و ... در آن برگزار شده است.

دکتر رفیعیان افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی طرحی را به عنوان گوشه های فاخر طراحی کرده بود و قرار بود مکان ها و عرصه های تاثیرگذار دانشگاه برای ارائه هنر های عمومی مشخص شود که دانشکده هنر در این راستا آمادگی خود را اعلام می نماید و در حال حاضر نقاشی دیواری محوطه جلوی دانشکده را در دستور کار داریم .

وی تصریح کرد: نمایشگاهی که در حال حاضر در این سالن برپاست، نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان گروه های هنر اسلامی، نقاشی، انیمیشن و گرافیک است که امیدواریم بتوانیم به طور متناوب نمایشگاه های هنری در این سالن برگزار کنیم و تعامل و اجماع بهتر و بیشتری میان دانشکده و مسئولان دانشگاه جهت تسهیل گری در امور صورت گیرد.

در ادامه دکتر موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ضمن تشکر از دست اندرکاران و حامیان ساخت و آماده سازی این سالن اظهار داشت: ما باید اساتید و دانشجویان دانشکده هنر را ترغیب کنیم که هنری که در ذهن خود دارند تنها بر روی بوم و در کارگاه های هنر استفاده نکنند و آن را در بخش های مختلف دانشگاه در معرض دید همگان بگذارند تا کل دانشگاه و جامعه از هنر آنان بهرمند شوند.

وی خاطر نشان کرد: هنر موتور معنوی حرکت جامعه است و باید با هنر، جامعه را به سمت نشاط و شادابی سوق دهیم و دستان هنرمند شما عزیزان می تواند این نشاط را به جامعه تزریق کند. ما این امکان را فراهم می کنیم که دانشکده هنر برای دانشگاه مانند یک بمب انرژی باشد و در این زمینه بتواند با وجود سختی ها و مشکلات موجود،‌ فضای با نشاط تر و شاداب تری را برای دانشگاهیان فراهم کند.

دکتر کلباسی معاون آموزشی دانشگاه نیز در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از بهره برداری این سالن در دانشکده هنر،‌ بر لزوم استفاده از هنر دانشجویان و اساتید این دانشکده در بخش های مختلف دانشگاه تاکید کرد.

گفتنی است نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان از 27 آبان تا دهم آذر ماه در سالن چند منظوره دانشکده هنر و معماری (سیمرغ هنر) واقع در ساختمان بنیان برپاست.



 





3





 





4





 





5





 





6





 





7





17:09 - دوشنبه 27 آبان 1398    /    شماره خبر : 11814    /    تعداد نمايش خبر : 2037