[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=11722   , 1403/02/10


انتصاب سرپرست مشاوره دانشجویی مرکز بهداشت دانشگاه


در این حکم که به امضای دکتر محمد تقی احمدی رسیده، آمده است: " بنا به پیشنهاد معاون دانشجویی دانشگاه و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به عنوان سرپرست مشاوره دانشجویی مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی دانشگاه منصوب می شوید.

اميد است با توکل به خداوند سبحان و بر اساس برنامه راهبردي دانشگاه و با تدبیر و عزم قوی و استفاده از تمام توان و ظرفیت علمی دانشگاه و با تکیه بر پیشگیری و درمان مسائل و مشکلات رفتاری عاطفی دانشجویان در ارتقای سطح سلامت و بهداشت روان دانشجویان و سایر اقشار دانشگاهی و انجام وظایف تعیین شده موفق و مؤيد باشيد."

همچنين رییس دانشگاه در نامه اي جداگانه از دكتر مریم اسماعیلی نسب مسئول پيشين مشاوره دانشجویی مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی به خاطر تلاش و خدمات صادقانه وي در زمان تصدي مسئولیت مرکز مذکور، تقدیر و تشكر كرد.

گفتنی است دکتر آزادفلاح دانشیار گروه روانشناسی دانشکده علوم انسانی می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی روانشناسی بالینی(دانشگاه تهران)، کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی و دکتری روانشناسی بالینی از دانشگاه تربیت مدرس است. دکتر آزادفلاح از سال 78 به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه مشغول تدریس و فعالیت می باشد و ریاست مرکز مشاوره و خدمات تخصصي روانشناسي دانشگاه تربیت مدرس را در سال های 80 تا 88 در کارنامه اجرایی خود دارد.



13:41 - سه شنبه 21 آبان 1398    /    شماره خبر : 11722    /    تعداد نمايش خبر : 1815