[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=11719   , 1403/02/15


رییس جدید مرکز تربیت بدنی دانشگاه منصوب شد


در این حکم كه به امضاي دكتر محمد تقی احمدي رسيده، آمده است: بنا به پیشنهاد معاون دانشجویی دانشگاه و نظر به تعهد، شايستگي و تجارب ارزنده جنابعالي، به عنوان رئیس مرکز تربیت بدنی منصوب مي شويد.

اميد است با استعانت از پروردگار متعال و بر اساس برنامه های راهبردي دانشگاه، با تدبیر و عزم قوی و استفاده از تمام توان و تجارب ارزنده خود و پشتوانه گروه تخصصی در فراهم کردن شرایط رشد فراگیر ورزشی برای همه دانشجویان و همکاران گرانقدر در فضای صمیمی و پر از نشاط و امید با تکیه بر فرهنگ والای ایرانی و اسلامی، موفق و مؤيد باشيد.

همچنين رییس دانشگاه در نامه اي جداگانه از دکتر محمدعلی رستگار، به خاطر تلاش و خدمات صادقانه ایشان در زمان تصدی ریاست مرکز تربیت بدنی دانشگاه تقدیر و تشكر كرد.

گفتنی است دکتر رسول نوروزی سید حسینی دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه رازی و مدرک کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت ورزشی از دانشگاه تربیت مدرس است. دکتر نوروزی تا کنون حدود 50 مقاله به زبان های فارسی و انگلیسی در نشریات علمی- پژوهشی چاپ کرده و حدود 40 مقاله در مجامع علمی داخلی و خارجی ارائه داده است. وی همچنین تألیف و ترجمه 10 کتاب را در کارنامه علمی خود دارد. دکتر نوروزی از سال 95 با رتبه علمی استادیار به عنوان عضو هیأت علمی دانشکده علوم انسانی مشغول تدریس و فعالیت است.



12:34 - سه شنبه 21 آبان 1398    /    شماره خبر : 11719    /    تعداد نمايش خبر : 1381