وی اضافه کرد: فراهمسازی بسترهای الکترونیکی که منجر به کاهش هزینهها میشود متاسفانه در هیچکدام از شیوهنامههای موجود مورد توجه قرار نگرفته است و سهمیه دانشگاهها برای شرکت در این انتخابات که به نظر میرسد باید بر اساس سطحبندی کیفی نشریات دانشجویی باشد فقط بر مبنای تعداد عددی نشریات است.
مدیر سیاستگذاری و برنامهریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: بخش بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی نشریات دانشجویی کشور به علت آن است که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاهها به هر علت برنامهریزی لازم را برای انجام اقدامات مسئله محور ندارند و از طرف دیگر این معاونت نیز در دانشگاهها به مثابه چرخ پنجم دیده میشود. معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس با استفاده از تجربیات خود، شیوهنامهای را برای حمایت و رتبهبندی نشریات دانشجویی به تصویب رسانده که این شیوهنامه میتواند با هماندیشی مدیران فرهنگی و اجتماعی دیگر دانشگاهها بهتر شود.