[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=11555   , 1403/02/16


تودیع و معارفه رییس مرکز زبان و ادبیات فارسی و دفتر حقوقی دانشگاه


در این نشست دکتر نیکوبخت به عنوان رییس جدید مرکز زبان و ادبیات فارسی معرفی شد و از زحمات دکتر ذوالفقاری رییس پیشین مرکز تشکر و قدردانی به عمل آمد.

همچنین علی فولادی به عنوان سرپرست جدید دفتر حقوقی دانشگاه معرفی و از زحمات دکتر حسین زاده مدیر پیشین دفتر حقوقی تشکر و قدردانی شد.

رییس دانشگاه در این مراسم اظهار داشت: دکتر نیکوبخت از اعضای هیات علمی توانمند گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه هستند که مسئولیت مرکز زبان و ادبیات فارسی را که از افتخارات این دانشگاه می باشد را پذیرفتند و امیدواریم در مسیر موفقیت های این مرکز گام های موثرتری برداشته شود.

دکتر احمدی افزود: همچنین دکتر حسین زاده به مدت 5 سال مسئولیت دفتر حقوقی را بر عهده داشتند و اقدامات خوبی در این سال ها صورت گرفت و سند دانشکده کشاورزی صادر شد و در زمینه سند زمین های بابایی و سند دانشکده منابع طبیعی اقدامات خوبی صورت گرفت و امیدواریم سرپرست جدید با توجه به تجربه ای که در حوزه امور حقوقی و قانونی و قضایی در دانشگاه دارند بتوانند با روش عالمانه و مدیریت صحیح از حقوق حقه دانشگاه در زمینه های مختلف دفاع نمایند.

در پایان لوح تقدیر روسای پیشین مرکز زبان و ادبیات فارسی و دفتر حقوقی و احکام روسای جدید از سوی رییس دانشگاه به آنان اهدا شد.



15:27 - سه شنبه 23 مهر 1398    /    شماره خبر : 11555    /    تعداد نمايش خبر : 1377