[ Print ]  [ Close ]

http://www.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=11235   , 1403/02/09


اخبار و رویدادهای دانشگاه را فقط از مراجع رسمی خبری پیگیری کنید


۱- مطالب عنوان‌شده در این شبکه‌ها و انتساب آن به «دانشگاه تربیت مدرس» صرفاً بهره‌برداری تبلیغاتی است و بیان دیدگاه‌ها و اعلام مواضع آن‌ها از این طریق؛ برداشت‌های شخصی و خلاف‌واقع بوده و استفاده از عنوان رسمی دانشگاه در برخی از این شبکه‌ها بدون هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم است.

۲- مدار حرکت حرفه‌ای اطلاع‌رسانی دانشگاه تربیت مدرس به‌عنوان یک نهاد مولود انقلاب اسلامی؛ همواره بر اساس ۳ اصل شرع، قانون و اخلاق است، لذا رسانه‌های رسمی این دانشگاه خود را متعهد به اصول دینی و انقلابی، اعتقادات مذهبی، آداب و سنن گروه‌های مختلف قومی و فرهنگی، مفاخر ملی، توجه ویژه به حفظ کرامت اشخاص می‌دانند و وفادارانه در جهت پیشبرد ‌این اهداف گام برمی‌دارند.

۳- از فعالان رسانه‌ای و مخاطبان دانشگاهی درخواست می‌شود در شرایطی که شاهد انعکاس اخبار موفقیت‌های علمی دانشگاهیان هستیم از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای که به وفاق دانشگاهیان خدشه وارد می‌کند، پرهیز کرده و به انتشار روحیه امید در دانشگاه همت گمارند.

4- اخبار و رویدادهای دانشگاه فقط از طریق پایگاه خبری و شبکه‌های رسمی اطلاع‌رسانی مجازی که پیوندهای آن در تارنمای دانشگاه برای همگان قابل دسترس است (پایگاه خبری+ تلگرام+ اینستاگرام+ آپارات+) منتشر می‌شود. بدیهی است این دانشگاه درباره انتشار اخبار و اطلاعات نادرست برخی شبکه های اجتماعی که ارتباط سازمانی و مجوز قانونی از نهادهای ذی ربط را کسب نکرده اند، مسئولیتی ندارد.

از مخاطبان دانشگاهی نیز درخواست می‌شود در دریافت و انتقال آخرین اخبار صحیح، فقط به این مرجع رسمی استناد کنند.



17:08 - يکشنبه 24 شهريور 1398    /    شماره خبر : 11235    /    تعداد نمايش خبر : 3079